ПрАТ “ТЕПЛИЦЬКЕ АТП 10553”

Код за ЄДРПОУ: 13330130
Телефон: (04353) 2-14-03
e-mail: atp10553@ ukr.net
Юридична адреса: 23800, Вінницька область, смт. Теплик, вул. Івана Франка, 10
 
Дата розміщення: 09.04.2019

Річний звіт за 2018 рік

IX. Опис бізнесу

Зміни в організаційній структурі відповідно до попередніх звітних періодів До складу ПрАТ «Теплицьке АТП 10553» входять :
- адмiнкорпус ;
- заправочна станцiя ;
- токарний цех ;
- шиномонтажний цех,
- гараж та бокси для автотранспорту.
Дочiрнiх пiдприємств, фiлiй, представництв та iнших структурних пiдроздiлiв товариство не має. В звiтному роцi змiни в органiзацiйнiй структурi товариства не вiдбувались.
Cередньооблікова чисельність штатних працівників облікового складу (осіб), середня чисельність позаштатних працівників та осіб, які працюють за сумісництвом (осіб), чисельність працівників, які працюють на умовах неповного робочого часу (дня, тижня) (осіб), фонду оплати праці. Крім того, зазначаються факти зміни розміру фонду оплати праці, його збільшення або зменшення відносно попереднього року. Зазначається кадрова програма емітента, спрямована на забезпечення рівня кваліфікації її працівників операційним потребам емітента Седньооблiкова чисельнiсть штатних працiвникiв 43 чол. В тому числi 2 чол. працюють на неповний робочий день.
Фонд оплати працi вiдносно попереднього року збiльшилася на 333,00 тис.грн. та складає 2133,00 тис.грн.
Окремi працiвники проходять курси пiдвищення рiвня квалiфiкацiї.
Належність емітента до будь-яких об'єднань підприємств, найменування та місцезнаходження об'єднання, зазначаються опис діяльності об'єднання, функції та термін участі емітента у відповідному об'єднанні, позиції емітента в структурі об'єднання Емiтент не належить до будь-яких об"єднань.
Спільна діяльність, яку емітент проводить з іншими організаціями, підприємствами, установами, при цьому вказуються сума вкладів, мета вкладів (отримання прибутку, інші цілі) та отриманий фінансовий результат за звітний рік по кожному виду спільної діяльності Емiтент не проводить спiльну з iншими пiдприємствами, установами.
Будь-які пропозиції щодо реорганізації з боку третіх осіб, що мали місце протягом звітного періоду, умови та результати цих пропозицій Пропозицiї щодо реорганiзацiї товариства з боку третiх осiб в звiтному роцi не надходили.
Опис обраної облікової політики (метод нарахування амортизації, метод оцінки вартості запасів, метод обліку та оцінки вартості фінансових інвестицій тощо) Бухгалтерський облiк на пiдприємствi вiдповiдає вимогам Закону України "Про бухгалтерський облiк та фiнансову звiтнiсть в Українi" № 996 - XIV вiд 16.07.1999 р.,затвердженим стандартам бухгалтерського облiку та iнших нормативних актiв Мiнiстерства фiнансiв щодо бухгалтерського облiку в Українi. Основнi засоби достовiрно оцiненi та вiдповiдають вимогам ПСБО 7 "Основнi засоби". Облiк надходження, реалiзацiї, лiквiдацiї та iншого вибуття, iнвентаризацiї, ремонту, модернiзацiї та переоцiнки основних засобiв ведеться вiдповiдно до ПСБО 7 "Основнi засоби". Методи визначення зносу (амортизацiї) основних засобiв, облiк зносу проводяться згiдно ПСБО 8 "Основнi засоби" та вiдповiдають обранiй облiковiй полiтицi i залишились незмiнними на протязi звiтного перiоду. Пiдприємство по основних засобах застосовує норми та методи нарахування амортизацiї, передбаченi податковим законодавством. Податковий облiк основних засобiв та їх амортизацiї ведеться згiдно податкового законодавства, Закону України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" вiд 22.05.1997 р. № 283/97 -ВР зi змiнами та доповненнями. Облiк iнших необоротних активiв вiдповiдає вимогам ПСБО 7 "Основнi засоби". Облiк запасiв на пiдприємствi , а також їх придбання, реалiзацiї, списання та iншого вибуття вiдповiдає вимогам ПСБО 9 "Запаси". Метод оцiнки вибуття за середньозваженою собiвартiстю. Протягом звiтного перiоду було забезпечено незмiннiсть визначених методiв оцiнки вибуття запасiв. Облiк надходження, використання, реалiзацiї та вибуття малоцiнних та швидкозношуваних предметiв, строком використання менше нiж 1 рiк, вiдображається згiдно ПСБО 9 "Запаси". Оцiнка запасiв на дату балансу проведена правильно, згiдно з прийнятою на пiдприємствi облiковою полiтикою. Ведення облiку витрат на виробництво та склад витрат на виробництво вiдповiдає вимогам ПСБО 16 "Витрати". На пiдприємствi облiк загальновиробничих витрат ведеться згiдно вимог чинного законодавства, порядок та правильнiсть розподiлу цих витрат ведеться згiдно обранiй облiковiй полiтицi, ПСБО 16 "Витрати " та не суперечить чинному законодавству. Податковий облiк валових витрат ведеться згiдно Закону України "Про оподаткування прибутку пiдприємств" вiд 22.05.1997 р. № 283/97 - ВР зi змiнами та доповненнями. Поточна дебiторська заборгованiсть за товари, роботи, послуги включається до пiдсумку балансу за чистою реалiзацiйною вартiстю, тобто дебiторська заборгованiсть за вирахуванням резерву сумнiвних боргiв.
Резерв сумнiвних боргiв не нараховувався, тому що виникнення дебiторської заборгованостi вiдбувається до 3 мiсяцiв та дебiтори розраховуються вчасно. Поточна дебiторська заборгованiсть, яка не пов"язана з реалiзацiєю продукцiї, робiт, послуг, що визнана безнадiйною на протязi звiтного перiоду вiдображена у складi iнших операцiйних витрат. Зобов"язання на пiдприємствi визнанi згiдно вимог ПСБО 11 "Зобов"зання". Розрахунки з пiдзвiтними особами вiдповiдають чинному законодавству. Розрахунки з бюджетом, позабюджетними фондами i соцiальному страхуванню ведуться згiдно нормативiв. Чистi активи пiдприємства визначенi вiдповiдно Методичних рекомендацiй щодо визначення вартостi чистих активiв акцiонерних товариств, якi затвердженi рiшенням ДКЦПФР № 485 вiд 17.11.2004 р.
Пiдприємство дотримується та веде облiк згiдно обранiй облiковiй полiтицi акцiонерного товариства, принципи, обранi у облiковiй полiтицi, в звiтному роцi залишились незмiнними.
Основні види продукції або послуг, що їх виробляє чи надає емітент, за рахунок продажу яких емітент отримав 10 або більше відсотків доходу за звітний рік, у тому числі обсяги виробництва (у натуральному та грошовому виразі), середньореалізаційні ціни, суму виручки, окремо надається інформація про загальну суму експорту, а також частку експорту в загальному обсязі продажів, перспективність виробництва окремих товарів, виконання робіт та надання послуг; залежність від сезонних змін; про основні ринки збуту та основних клієнтів; основні ризики в діяльності емітента, заходи емітента щодо зменшення ризиків, захисту своєї діяльності та розширення виробництва та ринків збуту; про канали збуту й методи продажу, які використовує емітент; про джерела сировини, їх доступність та динаміку цін; інформацію про особливості стану розвитку галузі виробництва, в якій здійснює діяльність емітент, рівень впровадження нових технологій, нових товарів, його становище на ринку; інформацію про конкуренцію в галузі, про особливості продукції (послуг) емітента; перспективні плани розвитку емітента; кількість постачальників за основними видами сировини та матеріалів, що займають більше 10 відсотків у загальному обсязі постачання, у разі якщо емітент здійснює свою діяльність у декількох країнах, необхідно зазначити ті країни, у яких емітентом отримано 10 або більше відсотків від загальної суми доходів за звітний рік; Пiд контролем АТП знаходяться двi автоколони: вантажна та пасажирська, якi здiйснюють перевезення вантажiв та пасажирiв по територiї України. Основним видом дiяльностi товариства є надання автотранспортних послуг пiдприємствам, органiзацiям та населенню.
В основному, це послуги по перевезенню пасажирiв. Дiяльнiсть товариства є перспективною i актуальною у будь-який час. Дiяльнiсть товариства залежить вiд сезонних змiн: в теплу пору року пасажиропотiк та перевезення вантажiв збiльшуються, взимку товариство має можливiсть проводити ремонтнi роботи по забезпеченню належного технiчного стану автотранспорту. Основними ризиками в дiяльностi є технiчний стан автотранспорту та безпека пасажирських перевезень. Для зменшення ризикiв значна увага придiляється технiчному стану транспортних засобiв та якостi пасажирських перевезень, безпека яких гарантується керiвництвом товариства та страховою компанiєю ТД «Нiка Iмпорт»". Через високi цiни на ПММ та запчастини, вiдсутнiсть достатньої кiлькостi обiгових коштiв новi мiжмiськi маршрути не вiдкривались, новi види послуг, новi технологiї товариством в звiтному роцi не впроваджувались. Головними користувачами автотранспортних послуг є ВАТ "Вiнницьке ОПАС- 10559", Черкаське ОПАС, "Київпассервiс", населення Вiнницької областi, сiльгосппiдприємства Теплицького району, Управлiення працi та соцiального захисту населення». В зв"язку з рiзким пiдвищенням цiн на паливно-мастильнi матерiали, запаснi частини, недосконалiстю податкової полiтики, пiдприємства галузi несуть непередбаченi витрати.
Бiльшiсть пiдприємств галузi є збитковими, тому що субвенцiї на перевезення пiльгових категорiй населення не завжди покривають понесених витрат, до того ж перераховуються пiдприємствам не в повному обсязi та невчасно. В 2018 роцi товариством отримано 526.0 тис.грн. субвенцiй для компенсацiї витрат на перевезення пасажирiв пiльгових категорiй. Фактичнi витрати Товариства на перевезення таких пасажирiв станом на 31.12.2018 року склали 2656,0 тис.грн. Основними конкурентами ВАТ "Теплицьке АТП -10553" є приватнi перевiзники, якi мають бiльш сучаснi транспортнi засоби, а вiдповiдно й послуги, що ними надаються, бiльш зручнi та досконалi. В цьому планi зношений автопарк товариства не може конкурувати з приватним сектором. Щоб утримувати завойованi ринки надання послуг та витримувати конкуренцiю приватних перевiзникiв, товариство щорiчно поповнює власний рухомий склад новими автобусами та мiкроавтобусами пiдвищеної комфортностi. Основнi постачальники пального: ТД «Нiка Iмпорт», ТОВ "Свiт мастил-2020".
Основні придбання або відчуження активів за останні п'ять років. Якщо підприємство планує будь-які значні інвестиції або придбання, пов'язані з його господарською діяльністю, їх необхідно описати, включаючи суттєві умови придбання або інвестиції, їх вартість і спосіб фінансування У 2014 роцi суттєвого придбання активiв не було.
У 2015 роцi Товариством придбано два автобуси "Еталон" та мiкроавтобус "Мерседес" Неоплан, ПАЗ 3205-110. Вартiсть придбаних транспортних засобiв - 1223000.00 тис.грн.
В 2016-2018 р.р. суттєвого придбання транспортних засобiв не вiдбувалось. Придбання транспортних засобiв вiдбувалося за рахунок банкiвсбого кредиту АТ Райффайзен банк Аваль». За останнi п"ять рокiв вiдчуженню пiдлягали повнiстю зношенi транспортнi засоби, що не могли за своїм технiчним станом використовуватись для пасажирських перевезень. Товариство не має можливостi проводити оновлення рухомого складу за рахунок власних коштiв. Для цiєї мети залучались в звiтному роцi та плануються залучатись i надалi, банкiвськi кредити на прийнятних умовах пiд заставу придбаних транспортних засобiв.
Інформація про основні засоби емітента, включаючи об'єкти оренди та будь-які значні правочини емітента щодо них; виробничі потужності та ступінь використання обладнання; спосіб утримання активів, місцезнаходження основних засобів. Крім того, необхідно описати екологічні питання, що можуть позначитися на використанні активів підприємства, плани капітального будівництва, розширення або удосконалення основних засобів, характер та причини таких планів, суми видатків, в тому числі вже зроблених, опис методу фінансування, прогнозні дати початку та закінчення діяльності та очікуване зростання виробничих потужностей після її завершення До основних засобiв товариства вiднесено будинки та споруди загальною (первiсною) вартiстю 66 тис.грн., машини та обладнання- на суму 754 тис.грн, транспортнi засоби- 5184 тис.грн. Основнi засоби невиробничого призначення - вiдсутнi. ПрАТ «Теплицьке АТП 10553» не користується орендованими основними засобами. Ступiнь використання основних засобiв- 86,8 %. Весь рухомий склад розмiщений в закритих примiщеннях (гаражi та боксах) за мiсцезнаходженням товариства (смт.Теплик, вул.I.Франка,10). Значний вплив на стан використання основних засобiв мають екологiчнi фактори та стан дорiг. Несприятливi погоднi умови та незадовiльний стан дорiг скорочують строк корисного використання автотранспорту. Для утримання основних засобiв у належному станi проводиться їх капiтальний та поточний ремонт. З метою оновлення та удосконалення основних засобiв ПрАТ планує придбання нового автотранспорту полiпшеної комфортабельностi за рахунок кредитних коштiв.
Проблеми, які впливають на діяльність емітента; ступінь залежності від законодавчих або економічних обмежень Зростання цiн на паливно-мастильнi матерiали, запаснi частини, вiдсутнiсть грошової маси у пiдприємств та органiзацiй, недосконалiсть податкового законодавства є iстотними проблемами в дiяльностi товариства. Велика конкуренцiя, широкий спектр послуг, що їх надають приватнi пiдприємцi, рiзко зменшують попит на автотранспортнi послуги ПрАТ. Економiчнi обмеження в дiяльностi пiдприємства не застосовувались.
Опис обраної політики щодо фінансування діяльності емітента, достатність робочого капіталу для поточних потреб, можливі шляхи покращення ліквідності за оцінками фахівців емітента Робочого капiталу не достатньо. Фiнансування капiтальних витрат не здiйснювалось. Iнвестицiї вiдсутнi. Для поповнення оборотних коштiв оформлялись кредити банкiвських установ.
В 2018 роцi товариством отримано 526,0 тис.грн. субвенцiй за перевезення пiльгових категорiй населення.
Вартість укладених, але ще не виконаних договорів (контрактів) на кінець звітного періоду (загальний підсумок) та очікувані прибутки від виконання цих договорів Договори, укладенi на 2018 рiк, товариством виконано. На кiнець звiтного року невиконаних договорiв немає.
Стратегія подальшої діяльності емітента щонайменше на рік (щодо розширення виробництва, реконструкції, поліпшення фінансового стану, опис істотних факторів, які можуть вплинути на діяльність емітента в майбутньому) На 2019 рiк товариством укладено договори на перевезення пасажирiв з: Вiнницьким ОПАС-10599; Черкаським ОПАС; Теплицька Селищна Рада УПСЗН, Київпассервiс. В 2019 роцi заплановано вiдкриття нового мiжобласного маршруту "Теплик- Київ". Товариством планується щорiчне поновлення рухомого складу за рахунок залучення кредитних ресурсiв. Розширення виробництва та реконструкцiя за рахунок власних коштiв на найближчий час не плануються. Iстотними факторами, що можуть вплинути на дiяльнiсть ПраТ в майбутньому є цiни на транспортнi засоби, запаснi частини, паливно-мастильнi матерiали. Якщо цiни стануть недоступними, пiдприємство не зможе працювати i витримуати конкуренцiю на ринку надання транспортних послуг.
Опис політики емітента щодо досліджень та розробок, вказати суму витрат на дослідження та розробку за звітний рік Дослiдження та розробки в звiтному роцi не проводились.
Інша інформацію, яка може бути істотною для оцінки інвестором фінансового стану та результатів діяльності емітента, у тому числі, за наявності, інформація про результати та аналіз господарювання емітента за останні три роки у формі аналітичної довідки в довільній формі Аналiтична довiдка про результати та аналiз господарювання товариства за останнi три роки (в тис.грн.)
Iнформацiя про результати фiнансово - господарської дiяльностi емiтента за останнi три роки:
за 2016 рiк нерозподiлений прибуток 1942 тис. грн., чистий прибуток 595 тис. грн.,
за 2017 рiк нерозподiлений прибуток 2003 тис. грн., чистий прибуток 64 тис. грн.,
за 2018 рiк нерозподiлений прибуток 2174 тис. грн., чистий прибуток 180 тис. грн.

Фiнансовий стан пiдприємства є задовiльним та привабливим для потенцiйних iнвесторiв.